lördag 3 november 2007

The trouble with love is.

Nu är jag hemma.
Dom har visst tagit bort min balkong, eller det där runt om.
Så, nu går det inte att gå ut där längre, och mina stolar som står kvar. :/
Men det kommer bli fint när det är klart.

Hihi, jag hade jätteroligt igår.
Men det spårade ut lite på slutet, fast det var rätt roligt ändå.
Jag och Marcus låg och pratade när det helt plötsligt small till, och då hade
hans bord lossnat. Gudars, så dom började ta fram dammsugaren och grejer.
Sen var det allsång med Thomas Ledin. Haha, det var jättekul att lyssna på allt.

Jag är kär.
25:e Oktober. <3

Inte så kul att Leo har fått skabb i öronen. Usch, äckligt!
Men tur att vi kom på det så tidigt. Hoppas bara min bror hittar det där nu.

-
Amy DIamond - Champion.
Våran partylåt! <3

1 kommentar:

Pipen sa...

Bästa partylåten. <3
I miss you! *: