torsdag 15 november 2007

I can buy you.

Ih, ja vi ska skaffa mer gosminnen. <3

Varför ska det behöva bli värsta grejen av det här? Varför säger man inte till mig/oss att man känner sig utanför direkt istället. Och vad jag vet så är det bara en person som sagt det. (Vilket jag uppskattar mer än att man inte säger det alls. ) Jag orkar inte att folk ska hålla på och gadda ihop sig och tycka att vi är dumma i huvudet för att vi träffas ibland. För det är så det känns. Men hur många gånger har inte ni gjort saker som vi inte ha varit med på eller fått höra om? Och vi blir inte sura för det. För om man känner sig utanför så vill man väl vara med igen?

Jag vill också att vi ska göra saker ihop ibland. Men vi har pratat om att göra ditt och datt, men inget händer. ): Det är så himla svårt att få med alla, så vad ska man göra? Och jag vill att andra ska komma med förslag på saker man kan göra, så det inte blir en och samma hela tiden.

Så, säg istället som det är. Var ärliga & säg det till oss, inte till varandra. För hur ska vi kunna veta vad ni känner och tänker om ni inte säger det. Och sluta gadda ihop er, snälla. Det är bara så himla onödigt, det gör saker bara värre. För jag orkar inte höra saker som "Det finns fler som håller med mig." Ja, visst. Men då får dom också säga det!

Så, nu tycker jag vi slutar med allt tjafs och försöker göra nånting åt det istället. (: För vi stänger inte ut nån, så är det bara Vi har aldrig sagt att ini inte får vara med, utan det är tvärtom, ni får vara med hur mycket ni vill, tro det eller ej.

Tänk tillbaka hur många gåger har inte nån känt sig utanför egentligen. Det behöver inte vara du, utan nån annan i din närhet. Det är alltid nån, tyvärr. Tänk på det!

Kom hem nu! <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig stenhårt Ellisono (:

Pipen sa...

Jag håller också med.
Bra skrivet. (: