torsdag 22 november 2007

Higher ground.

Jag vaknade halv sju imorse och var svintrött, gudars bananer. Men som tur tog jag tag i det och fixade mig lite innan jobbet. Det var sista dagen idag, så nu är jag klar med intron. Nu ska jag bara ringa och säga det imorgon, så kan jag börja jobba där med när det behövs extra. Men läskigt att behöva gå runt själv nu. :/

Jag har faktiskt saknat "mina" vanliga gamlingar nu, vet inte varför.
Men man har ju en helt annan kontakt med dom, kanske därför.

Efter jobbet träffade jag Ellén och Soppi en stund, det var trevligt. :*

Mamma var iväg med Leo idag, så nu är han kastrerad. Stackarn! Jag tycker så himla synd om honom. Dom har gett honom lugnande, så han ligger helt död och när han väl ska gå upp ramlar han nästan direkt. Hoppas det har gått över till imorgon!

Så himla skönt att vara ledig imorgon, tack för det! (:

Inga kommentarer: