söndag 18 november 2007

Let's kill ourselves a son.

Nu börjar jag må bättre, skönt.

Hade superkul i fredags, först förparty hos mig med Sweedy, Soppi & Martin. Sen kom Rasmus också, haha. Men det var ju bra, då fick vi ju skjuts till stan. När vi var på nybron kom Pin dit också och gjorde oss sällskap. (: Jag håller verkligen med Pin. Det är så himla kul att parta med Sweedy. Hon är så himla crazy hela tiden att man inte kan sluta skratta! :D

Igår gick Soppi & jag till killarna och hängde lite där innan vi åkte till Bili. Kul att hon blev så glad för våran present. (: Och killarna kunde så klart inte släppa det där med "tuttarna". Haha! Men kul att man kan roa dom. Det slutade med att vi hade lite efterparty hos mig, det var mysigt.

Kul att träffa alla girls igen, tråkigt att inte Pin kunde vara med. ):

Jag blev svinglad igår! Först var jag lite ledsen för att Marcus inte hade hört av sig nåt.Men när jag minst anade det, så gjorde han det och ringde mig. Åh, det var verkligen skönt att höra hans röst igen. Haha, han var rätt apad så det gick inte att höra så bra vad han sa ibland. Men kul ändå. <3 Nu är det typ två veckor kvar. Hoppas det går fort!

Nej, nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink och byta kläder.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi ska iallafall festa på fredag. Då är jag med iallafall :D :D
Sen ska vi ju snart till stockholm & julhandla. Fett kul!

:* :* :*