torsdag 29 november 2007

En ny skön värld.

Jag drömde om nånting som fick mig att börja gråta i drömmen, kommer inte ihåg vad det var. Men när jag vaknade så hade jag gråtit på riktigt. Ja, jag säger då det. Förstår inte hur det kan bli så.

Åh, Pipi ringde mig när jag hade slutat jobbet och vi pratade lite. Då blev jag glad.
Vi har alltid saker och berätta och jag vet att om det är nåt jag säger som ingen ska få reda på, så stannar det hos henne. <3 Och så är ju Pipi min reskompis, hih. Vill jag åka nånstans, så vet jag att hon är pepp på ideérna och följer med om hon kan. (: Det är skönt för jag känner verkligen att jag behöver få komma iväg ibland.



Skönt att det gick bra att prata med chefen idag. Så, nu är jag pepp.
Ska bli jättemysigt och julshoppa och sen gå ut och parta i Stockholm.

Nu väntar jag på mamma, jag hade visst fått et paket jag behövde hämta, så vi ska fixa det. Jag undrar vad det kan vara, hoppas det är nåt roligt. (:

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad söt. Jag blev glad av att prata med dig också (:
& du är också min reskompis. Jättebra att ha en sån (: Alla har faktiskt inte en sån, haha.

:* <3 <3