tisdag 20 november 2007

I will always be your soldier.

Första dagen avklarad, det gick väl bra. Fick mest titta på och hjälpa till lite ibland. Ska nog försöka sova snart, ska ju börja jobba om typ nio timmar igen. :/

Jag vill också ha julklappsbyte! (:
Kan man inte att alla får ett lapp med ett namn (av dom som vill vara med) och så bestämmer man ett pris vad det ska kosta som minst och högst. Eller så gör man som Pin sa, att man bara köper nåt och delar ut det till nån sen. Ih! (:

Jag tror mamma ska kastrera Leo på torsdag eller nästan. För igår när jag skulle sova, så hörde jag att han höll på med tassarna och så luktade det lite kiss. Uscha! Men jag är rädd att han kommer bli "tråkig" sen. För nu är han så himla gosig, sover när jag går och sover och går upp när jag går upp. <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Julklappsbyte <3 Åh jag vill ha!

haha, Leo ba kissar överallt d:

/Pi

Anonym sa...

haha, ja vi kan väl ha vi 3 :P