söndag 11 november 2007

1973.

Jag säger då det, ställ aldrig en flaska eller ett glas nära mig!
Jag råkade ju ha ut Soppi
s vinflaska, åhu. Direkt efter det hade Pin ut sitt glas
och Martin hade ut Robins glas. Haha. Och sen började det ju brinna hemma hos mig, herregud. Jag blev helt chockad och bara stirrade, sen sprang jag och hämtade vatten. Så, det var ingen större fara egentligen.

Jag hade kul igår och jag behövde det här.

Pin, jag och Soppi pratade jättemycket igår om allt möjligt.

Vi alla behöver få rensa våra tankar ibland.



Nu börjar det kännas.
Jag saknar honom jättemycket och det har inte ens gått en vecka.
Det är en evighet kvar, känns det som. Men han hör ju av sig och då känns det bättre. Men ibland känns det som det bara blir värre för stunden. Men näe, jag mår bra av det! Och jag ska börja lyssna på Soppi, hon säger många vettiga saker som jag borde lyssna på.

Jag orkar inte höra såna saker längre och jag orkar inte tycka synd just nu.
För det är alltid så, tyvärr.

Party is the shit, hihi.

-
Jag ska fan klara det här!

Inga kommentarer: