tisdag 13 november 2007

Too young.

Haha. Ja, vi får börja med badminton och så ska vi hålla på tills vi blir 60. (;

Det är just dom gamlingarna som gör allt.
Jag kanske ska börja jobba på fler ställen inom hemtjänsten. Värsta bra isåfall,
för jag behöver alla pengar jag kan få. Hon på mitt jobb ringde till ett ställe idag
och sa att dom borde försöka fixa intro till mig, så dom skulle göra det och ringa mig på fredag. Då kan man inte vara så hopplös dålig i alla fall. (Som jag känner mig ibland, när allt bara går fel.)

Kan vi inte färga mitt hår snart? Jag vill!

Åh, jag längtar som fan tills vi ska åka till Turkiet.
Det kommer bli grymt kul. Party & äventyr, bad och allt. <3


Nej, nu ska jag springa över till konsum och köpa julmust.
Blev så himla sugen på det och sen ska jag ta tag i köket.

-
Gott med julmust. <3
Lagade lite soppa också, blev svingott. Det är ganska kul att laga mat ibland. (:

Åh, love DH. Värsta spännande hela tiden, ih!

Snart är det dags att sova, hoppas det går lite bättre att somna idag utan att vakna tusen gånger. :/ Jag läste föressten i en tidning att om man intalar sig och säger flera gånger en viss tid, samtidigt som man tittar på klockan. Så ska man kunna vakna automatiskt utan en väckarklocka. Hm, jag undrar om det stämmer?

1 kommentar:

Pipen sa...

Joo, vi kanske hinner färga det på fredag? (:

Jaa, roligt med Turkiet!
Jag vill dit nuuu. <3

Ihi.
Puss. *: