tisdag 27 november 2007

Come give me love.

Åh. Igår var det en sån där bra dag!
Först träffade jag Hanna & Soppi, vi åkte runt lite för dom skulle shoppa lite. Sen åkte Soppi och jag hem till mig, för att jag skulle hjälpa henne med sitt hår. Men hann inte så mycket, för jag var tvungen att cykla till jobbet för att vara där i typ två timmar.
Men efter jobbet så hängde jag med Pin, Soppi och Martin. (:

Pin hade en liten konsert för oss med min blockflöjt.
Så, nu är det ju bara att öva på våra låtar till våran lilla konsert. Haha. (:

Ja, skönt att vi har bestämt vem som ska köpa till vem osv.
För annars skulle det aldrig ha blivit av. Hm, jag vet bara inte vad jag ska köpa till Sweedy.Men det löser sig, har ju några dagar på mig och nåt kommer jag säkert på. (:

Just nu längtar jag faktiskt till julen. Eller först till Lucia, vet inte vad det är. Men det ger mig en mysig känsla bara och sen några dagar efter så fyller ju jag. (: Sen är det julafton en vecka efter och veckan efter det är det ju nyår. Gudars, det går fort! Hoppas det är snö på min födelsedag & julen bara.

Inga kommentarer: