lördag 24 november 2007

Ögon som glittrar.

Nu är jag på topp igen. (: Det var fan hemskt imorse. Mamma försökte tvinga i mig några mackor, men allt jag fick i mig var paprikabitarna. Och i natt när jag kom hem så var jag hungrig. Så jag gjorde i ordning en macka, men så fort jag hade ätit den så började jag spy. Jag förstår inte. Visst, jag var full men inte så att jag mådde dåligt.

Jag var orolig att jag hade glömt min kamera, men tänkte att Pin kanske hade den, och det hade hon som tur var. (: Haha, gud. hon får ofta ta hand om mina grejer, min plånbok speciellt. Tur att jag har Pipi. (:

Åh! Jag blev så himla glad att Tove var där. Var typ tusen år sen jag träffade henne. Det som är skönt med både Emma och Tove är att även fast man inte träffas så mycket, så känns det som det alltid brukar göra när vi väl träffas. <3

Kul att dansa, fast iofs så var det ju bara Ulli och jag som dansade.
Men det var kul. :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jaa, bara vi som partade! (:

Pipen sa...

Det är en pissig dag för att det är sju år sen min mormor dog, idag.
Dessutom måste jag fira min födelsedag idag, och då får man inte må dåligt.
*:*: