onsdag 28 november 2007

And then you kissed me.

Såg en orm på tvn nyss och jag fick panik. Jag hatar den här rädslan!
Har haft den sen jag var liten och jag har ingen aning om vart den kommer från.
Jag har ont i magen nu och mår illa, känns som jag måste spy.
Hoppas jag inte gör det, för det har hänt att jag har gjort det förut.
Det är helt sjukt, av en orm liksom! :/

Var i Västerås idag med mamma. Köpte lite tavlor och sånt krims krams på Ikea,
och sen åkte vi och tittade på en dator till mig. Har en idé på att köpa en bärbar dator efter jul, mamma har erbjudit sig att betala om jag hjälper till med lite. Och det är lätt värt det! Då får jag bort mitt fula databord och den här sunkdatorn. Men både mamma och jag fattar ju inte så mycket av det som står eller av vad försäljaren säger, så ja. Haha. Min bror får nog fixa det där isåfall, det är nog bäst. (:

Tråkigt att Soppi åker nu. Jag kommer sakna henne. ):
Men jag är glad för hennes skull, värsta kul, hihi.

Jag saknar Marcus & vill att han ska vara hemma nu, SO BAD.
Men en vecka kvar och sen så. <3

1 kommentar:

Pipen sa...

Lilla snoozigrodi. <3 *: