tisdag 6 november 2007

I Alone.

Ih, ja. Jag vill hänga med dig, Soppi. :*

Nu har Marcus åkt, sorligt tycker jag.
Men han kommer ju hem om en månad, får hoppas att det går fort.
Får försöka sysselsätta mig med saker, så ska det nog gå.
Just nu känns det inte så mycket, men om några dagar kommer jag nog bli sad.
Men det var mysigt igår i alla fall. <3

Vet inte vad som har hänt med Leo.
Han bara ligger och sover hela tiden, lilla tråkisen.
M en det beror väl på medicinen han fick igår, den kanske var lite stark.

Näe, jag ska nog gå ut och ta en promenad, rensa tankarna lite.

-
Det blev ingen promenad, för när jag kom ut började det regna.
Så, jag gick till konsum och handlade lite mat till imorgon istället.

Har tagit ett långt bad nu, med ansiktsmask & peeling och sånt.
Man behöver få pyssla om sig själv lite extra ibland. (:
Jag börjar bli trött, funderar på att gå och sova snart. Då kanske huvudvärken släpper också. Men först måste jag titta på DH. Missade ju det förra veckan.

1 kommentar:

Pipen sa...

Bra!
Du får ju hänga med mig imorgon i alla fall, ih.
Måste komma ihåg den vita skjortan också. (:
Men call me när du slutat! *:*: