måndag 19 november 2007

Radion spelar aldrig våran sång.

Lätt att vi ska! Kul att du är med på fredag istället, Pipi! Åh, gud, det är snart. Nu måste man börja komma på vad man ska julhandla. Mysigt att åka till Stockholm. <3

Jag hade värsta mardrömmarna i natt, eller precis när jag hade somnat. Två stycken under mindre än en havltimma. Fy, det var hemskt. Men som tur lugnade jag ner mig och kunde somna om efter ett tag.

Igår träffade jag Soppi och vi gick och åt fett på vårt stammis ställe & tittade på bingolotto. Haha. (: Det var värsta mysko mannen när vi åt, han satt och stirrade på Soppi hela tiden. :/ Men han tyckte väl att du var het eller nåt. (; Hihi.

Imorgon börjar jag på mitt "nya" jobb.
Jag börjar bli nervös. Men jag hoppas det går bra!

Jag blir så himla avis på folk som gör saker hela tiden. Typ bara åker iväg några dagar, eller värsta långa resan och allt sånt. Jag vill också! Men för det så måste man ha pengar och nån/några som också vill haka på. Men jag önskar att jag var så självständig att jag vågade åka iväg själv, då hade jag lätt åkt till Mexico eller nåt sånt ställe och jobba med volontärarbete. Så, jag ska fan börja peppa mig till det, så att jag kanske vågar göra nåt sånt om några år. Jag vet att jag skulle må så himla bra av det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill alltid hänga med på resor :D

Ja, fett kul på fredag. Jag längtar. Ska bli spännande & se vad Emma har bjudit för folk :]

:*:* <3

Pipen sa...

Love you too. <3