onsdag 14 november 2007

Loneliness is better when you're not alone.

Åh, när jag såg bilderna i Pins bilddagbok, fick jag värsta längtan tillbaka. Jag vill verkligen tillbaka! Jag vill till Bulgi igen och bara dansa på borden, sola&bada och kunna köpa billiga och goda drinkar för högst 40 kr och ha tequilarace. Ha party på balkongen med den sämsta utsikten och kunna skrika "NEJ" till alla taxibilar, haha. Och såklart träffa Nasse och Anton, våran lilla familj och blondie. <3 Gudars, om man hade hennes självförtroende och utseende, så skulle jag vara happy. Hon fick ju den snyggaste killen som vi såg i Bulgi, genom att bara gå fram och hångla upp honom. Hon var grym! Jag saknar Nasses garv, man blev alltid lika glad varje gång man hörde det. Det är så tråkigt att vi inte har kontakt med dom nu. ):

Och jag saknar Hultan med. Vi blev ju lilla familjen där, Pin, jag, Emma, Murvel & Horolle. <3 Dansade & apade oss hela tiden och träffade en massa nya människor, och när vi hade party i vårat tält för att det regnade så mycket. Men det var bäst! Och sista natten när vi var upp till nio på morgonen och apade oss medan alla andra typ låg och sov, haha. Men det värsta av allt var ju kondom-mannen. Så fräsch kille, eller inte. Åh, det finns så många minnen!

Men nu är det nya saker att se fram emot. (:

Det är så tråkigt att många verkar må dåligt. Men man får försöka så gott man kan, mer kan man inte göra. Sen får man finnas för varandra, så fixar sig allt till slut. (:

Jag ska ta mig ett långt bad, men först ska jag äta nåt.
Föressten, jag har fått värsta knottrorna på armarna, jag får inte bort det. :/
Har ingen aning om vad det är. Jag smörjer och smörjer men det försvinner inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh. Ja, tusen härliga minnen från bulgi & hultan <3 <3
Vi måste fixa mera gosminnen (:

:* :* /Pipi