söndag 25 november 2007

Best of you.

Det känns nåt vet inte vad det är, typ att jag är rastlös fast ändå inte.
Äsch, svårt att förklara i alla fall. (:

Var så himla seg och trött igår men gick över till Tove ändå.
Hon tar alltid hand om mig, hade fixat mat och en massa gott.
Som när jag precis hade flyttat hemifrån och mamma bodde i Arboga.
Då fick hon för sig att jag inte åt, så jag fick alltid komma hem till henne och äta. Haha, söt!

Vi pratade igår och hon sa att hon ville få mig att förstå att både hon och Emma är rädda om mig. O
ch jag vet att dom är det, och jag är minst lika rädda om dom. Jag vet att jag kanske inte har varit den bästa att visa det, men så är det! (:

Träffade mamma idag och hjälpte henne att tvätta katterna, herregud. Men det gick bra som tur var. Sen har vi tittat på soffor och soffbord till mig. Roligt! (: Nej, jag ska nog sysselsätta mig med nåt nu.

Inga kommentarer: