lördag 10 november 2007

Escape.

Snart ska jag traska ner till stan och träffa Soppi & Pin.
Vi ska äta sushi och sen blir det lite förparty hos mig och sen krogen. Yey!
Jag är pepped men måste hitta nåt att ha på mig först.

Igår efter jobbet cyklade jag till tandläkaren för att betala,
men det var visst stängt. Dumt att säga att det är öppet till fem då. Aja!
Så, efter det kom mamma och hämtade mig och Leo och åkte hem till henne.
Vi sov där i natt, både Leo och jag. Det var mysigt, fick god mat och så. (:
Haha, stackars Leo varje gång han träffar en ny kompis, så måste han åka hem igen.
Men han verkar inte bry sig så mycket som tur är.

Föressten, igår blev jag erbjuden 100 kr av en tant för att jag hade handlat åt henne.Herregud, vissa av gamlingarna är så himla generösa. Men jag sa åt henne att behålla dom själv till nästa handling. För vi får inte ta emot sånt och även om vi fick, så skulle det bara kännas fel. Vi gör ju det för deras skull.

Det var kul att servera i torsdag.
Jag var supernervös, har aldrig gjort nåt sånt förut.
Men dom var snälla och berättade hur jag skulle göra och på vilken sida osv.

Kul med party med girlsen ikväll. :*:*

1 kommentar:

Pipen sa...

:D

Det kommer bli supermegakul!
Jag längtar, ih.

Nu måste jag bara hitta clothes. /:
*:*: <3