söndag 30 december 2007

Who need the world.

Det går inte fort för mig. Jag hade bestämt mig för att städa när jag kom hem, men har fortfande inte gjort det. Uschja. Jag blir så trött på mig själv för att jag alltid är trött. ):

Var i alla fall på Tuna Park idag med Pin & Emma. Det var jättetrevligt. (:
Så, nu har jag shoppat en massa, nästan för mycket. Menja, ibland får man det.
Imorgon är det nyårsafon, det går så himla fort. Det är liksom 2008 snart och inte 2007. Hoppas det året blir bra! Jag längtar lite till imorgon. Ska bli kul att få fixa till sig och vara mer party än man brukar. Kul och få apa sig också, haha.

Jag ska försöka sätta lite fart nu. Måste duscha och städa och gosa lite med Leo. Blev irriterad på honom imorse, men nu är vi vänner igen. Lilla hjärtat. <3 Vill passa på och säga Gott nytt år, för jag tror nämligen inte att jag kommer hinna skriva nåt mer innan dess.

Så, Gott nytt år. :D

Inga kommentarer: