söndag 23 december 2007

Vi kommer att dö samtidigt.

Äntligen så är det över.
Dom här tre dagarna kommer nog bli så bra!

Jag hade kul igår, tråkigt att jag var tvungen att gå hem så tidigt.
Men jag var ju tvungen att jobba imorse. /: Men den lilla tiden jag var där, så hade jag kul.Mysigt att träffa Emma igen, saknar henne nu när hon inte bor i Eskilstuna längre. Hoppas hon är med på nyår. Inget nyår utan Emma, vi firar alltid det ihop. (: Hoppas Stefan blev glad för sin julklapp också. (:

Imorse var det jättemotigt att gå upp, men det gick till slut.
Har varit så himla segt idag och jag har bara längtade tills jag fick komma hem.
Fick visst ett skumt sms idag och jag fattade verkligen inte från vem det var. Men sen förstod jag att det var från en av killarna som tvättade fönstrerna. Haha, helt stört. Hur fick han mitt nummer egentligen? Men jaa. (:

Har pratat massa med vakten idag. Haha, hade ju inte så mycket annat att göra.
Så, jag hade en liten frågestund med honom. Men det var kul. Bättre än ingenting. (:

Helt mysko att det är julafton imorgon, herrejösses.

Jag vet att ni är bra för mig. <3

Inga kommentarer: