onsdag 5 december 2007

Call me anything.

Jag är så himla trött igen, skulle kunna somna.
Imorse var det svinjobbigt att gå upp, jag ville verkligen inte. Men som tur gick det bra ändå. Blev lite piggare på jobbet sen. (:


Jag träffade Pin efter jobbet och då lämnade jag tillbaka min klänning.
Hittade en annan fin istället på Gina som jag tror passar mig bättre. Köpte min partyväska som jag har tittat på länge, men nu var den rea så då passade jag på. Så himla glad jag blev! Gud, man kan verkligen bli glad av att shoppa, haha. Kul att få göra det imorgon också. Men då måste jag köpa julklappar och nästan inget till mig själv, men det gör inte. Kul det med. (:

Nu är det bäst att kolla tågtider och sen fortsätta med det jag höll på med.
Åh, imorgon kommer Marcus hem. <3

Inga kommentarer: