måndag 3 december 2007

The real thing.

Jag lyssnar på Johnny Cash nu och då tänkte jag på Hanna. (:

Igår tvättade jag mina mattor, så nu är dom rena och fina. Leo har tjuvat en av dom
och ligger på den, så jag har inte hunnit lägga ut den på golvet än. Men han får, då hinner jag städa klart.

Idag jobbade jag, fick stå i kassan hela dagen. <3
Då kom min favvoläkare, men jag hann inte prata så mycket med honom. Han frågade mig i alla fall om jag hade varit ute nånting i helgen och om den hade varit bra. Haha. Han brukar alltid komma fram till mig och säga "Vart har du hållit hus? Det var längesen man såg dig." och så vill han alltid att jag ska ta fram min hand, så vi kan jämföra vem som är brunast. (:

Ja, jag säger då det. Man skaffar sig bundisar på sjukan. Haha.(:

Jag har varit ledsen nu i två dagar. Men nu är jag glad igen.
Soppi ringde mig idag och vi pratade och då fick hon mig på bra humör igen. <3
Åh, jag är glad att hon är hemma igen, har faktiskt saknat henne dom här dagarna.

Sen pratade jag med Marcus idag och då blev jag glad för det!
Jag tror jag blir ledsen för att jag inte kan prata med honom när jag vill och det är som det är. Sen får jag dumma tankar och då blir jag bara orolig och ledsen. ):
Men om 4 dagar får jag träffa honom, så jag längtar! <3

Nu ska jag gå till konsum och sen fortsätta städa.

1 kommentar:

Pipen sa...

Hihi, lilla babygosan. <3
Vi ses ju imorgon till och med.
Helt bäst. *: