onsdag 26 december 2007

Skvaller.

Ih, kom precis hem från Västerås. Har varit där och inskaffat mig en bärbar dator. Åh, äntligen så slipper jag mitt fula databord och min supersega dator. Jag är glad! Men den går inte riktigt att använda den än, man var tvungen och bränna nånting, och jag vet inte vad. Så, ja. Jag tar det nån annan dag istället. (:

Det var kul igår.
Tråkigt att Pin inte mådde så bra bara, men jag hoppas hon fick lite kul i alla fall. (:
Haha, på vårat lilla förparty började vi flumma oss med mina frukter jag hade fått och skulle ta kort från olika vinklar med dom. Det var jättemysigt att hänga med bara tjejer, faktiskt. Man behöver det ibland. (: Sen gick vi till Raw. Jag träffade på en massa gamla bekanta som jag inte har sett på länge. Så, det var kul.

Nu ska jag gå och göra nåt vettigt innan Marcus kommer. (:

Inga kommentarer: