lördag 8 december 2007

Det finns cider, Päron!

Inte så kul att komma till jobbet imorse och så blev det fel, hade inget schema och alltså inget och göra, för dom hade glömt att skriva upp nåt eller vad det var. Så, ja. Jag var kvar till lunch, sen åkte jag hem. Lite tråkigt, jag förlorade lite pengar på det. Men jaa, vad ska man göra.

Nu har jag köpt nya skor. Det behövdes verkligen, så trasiga som mina var.
Haha, Soppi och jag var så fina i Stockholm med våra trasiga skor. (:

Och sen måste jag ju säga att jag hade svinkul i Stockholm med Pipi & Soppi. <3
Men man träffar så mysko människor, som han killen som tänkte slå "glajjan" för att han inte fick följa med i taxin, eller han som sa att vi var så flummiga och blev arg för att jag sa att han såg yngre ut än 35. Eh. /: Men det var kul att vi kom in på Spy bar eller "Spyan" som det kallades där. (: Men sen fanns det ju trevliga människor också.

Nu ska jag nog duscha, hoppas jag slutar må illa sen.

Inga kommentarer: