söndag 2 december 2007

Say what you want.

Den här helgen har inte varit nåt speciellt med.
Igår skulle jag ha träffat Pin & Bili men var inte så pepp när dom skulle supa. Jag skulle ju upp vid sex imorse och jobba. Så jag stannade kvar hos mamma och hängde lite där med henne och min bror. Det var skönt, för jag har inte mått så bra dom senaste dagarna. Men nu mår jag bättre, det är bara huvudet som värker lite ibland.

Jag somnade kanske vid två i natt och vaknade vid tre av att Pin ringde.
Men jag fattade inte att det ringde utan trodde klockan redan var sex, så jag gick upp och duschade osv. Sen såg jag att klockan bara var tjugo över och såg att det hade ringt. Haha. Så, då var det bara att försöka somna om igen. (:

Mysigt med 1:a advent idag.
Jag tänkte att jag kanske skulle ha nå party när jag fyller, men vet inte. Jag ska jobba nästan varje helg nu till jul och så. Men nåt kan jag säkert få ihop, en liten "bjudning" som Pin och jag sa. Haha. (:

Åh, jag längtar till Torsdag.
Mysigt att åka till Stockholm med flickorna. <3

1 kommentar:

Pipen sa...

Ha en bjudning! (:
Jaa, gosigt med Stockholm.
Jag längtar som fan.
Helt kul att träffa er, känns som om jag inte gjort på skitlänge. ):
I miss you. <3