torsdag 3 januari 2008

Beautiful beat.

Jag tycker att snön egentligen är onödig, varför kommer den nu liksom? Jag vill ha den till julafton men inte kom det då, utan nu. Ja, det känns onödigt. Det är ju bara kallt. Men imorse när jag cyklade till jobbet och när jag hade slutat, så fick jag känslan av att det var mysigt med snö. Ja, det var mysigt och jag frös inte ens mycket då. Så, jag kanske ska börja tänka så. (: Mysigt att åka skridskor och pulka och allt sånt där. Haha.

Var precis hemma hos mamma, fick lite mat och sådär. (:
Jag är så himla smart ibland, när jag städadade mig bokylla, så hittade jag mina papper om bostadsbidrag, jag hade helt glömt bort att skicka in det. Men som tur lovade mamma att skicka iväg det åt mig. Men jag får säkert inget bidrag den här gången, har nog tjänat för mycket pengar för att få det. Menja, värt ett försök i alla fall. (:

Har köpt sånt här "Fy-spray" som man kan ha på väggen. Hoppas det hjälper. För igår var Leo helt tokig. Han verkligen klättrade på väggen. Haha, han kanske egentligen är en apa, vem vet.

Åh, nu är det ett nytt år också.
Och imorgon är det redan fredag igen. Det går så himla fort!

Inga kommentarer: