fredag 21 december 2007

Stupid Cupid.

Åh, min dator har varit cp och inte fungerat.
Men när jag kom hem, så hade Marcus fixat den åt mig. <3 Så, nu är jag tillbaka.

Nu sitter jag och dricker julmust och myser.
Kom precis hem från stan, träffade Pin och fixade Raw biljetter och alko.
Så, nu är juldagen planerad och det känns kul. Jag ska bli apad som tusan då.
Det var tusen år sen jag var typ, jobbar ju hela tiden så det går inte. Så, då känns det extra kul.

Två dagar kvar av mitt "två veckors" jobb. Har jobbat sen förra tisdagen och ska jobba hela helgen igen. Men det är fan värt det. Jag behöver dom här pengarna! (:

Föressten, min födelsedag blev precis så bra som jag hade hoppats på.
Först var jag hos mamma och blev firad där, fick jättefina presenter och god mat. Sen när jag kom hem hade Soppi & Pin tänt ljus och städat hemma hos mig. Gud, vad glad jag blev. <3 Och så hängde jag med dom och sen kom Marcus och gjorde oss sällskap. Kunde inte ha blivit bättre. Hihi. (:

I love you.

Inga kommentarer: