torsdag 27 december 2007

Bubbly.

Hallååå.

Nu fungerar min bärbara dator. Marcus var så himla snäll och hjälpte mig få igång allt, så nu är det bara min musik och bilderna som ska flyttas över hit och sen fixa klart det trådlösa internet. Åh! (:

Jag jobbade idag och det var ganska lugnt. Är ju mellandagar och då jobbar väl inte så många skulle jag tro. Så, ja. Jag fick stå i kassan, så jag klagade inte. (: Visste ni att när jag var liten, så var faktiskt att få stå i en kassa min dröm. Haha, det vet speciellt Emma. Hon fick alltid dras med mig när jag ville leka "affär". (: Det känns så himla skumt att det redan är fredag imorgon, men kul samtidigt. Vet inte vad som händer imorgon, men nåt hoppas jag.

Jag funderar på att byta om kanske och så ska jag skicka ett sms till Loppan, hihi.

2 kommentarer:

Pipen sa...

Hihi. *:

Anonym sa...

Jag vill också ha en bärbar :D

:*