tisdag 4 december 2007

Ta det lugnt.

Tjolahopp.

Jag hoppas jag blir trött snart, för det var så skönt och somna tidigt igår.

Hm, idag har jag jobbat. Fick diska idag och det var ju mindre roligt. Blir så trötta på alla som är sura, dom behöver inte vara det. Dom kommer och klagar och säger ditt och datt och sen ber mig göra en massa saker när dom ser att jag har fullt med saker i händerna. Det finns fler människor än den som diskar som kan hjälpa till. Men ja, dom är väl lata. Men det är ju det, man måste vara trevlig även fast dom inte är det tillbaka. Men det går, man lär sig sånt. (:

Efter jobbet träffade jag Soppi på stan.
Vi hängde runt lite, bland annat hos Pin, där vi fick en liten rundtur typ. Vi fick veta vad det var för skillnad på bröden, hur alla dom olika dressingarna smakar osv. Haha. (:

Jag hittade en klänning jag ville ha till Torsdag, men nu när jag testade den så ångrade jag mig. Jag tyckte inte den passade mig riktigt, så jag får väl lämna tillbaka den imorgon och kanske hitta nåt annat istället. Jag kanske har hittat min nyårsklänning föressten. Hoppas den är lika fin på bara, då lutar det nog åt att det blir den. Om jag inte hittar nån annan fin i Stockholm.

1 kommentar:

Pipen sa...

Haha, jag vill inte ha den jag hittade heller.
Den är waaaay för kort för att ha som klänning. Fett ful. ):