onsdag 20 februari 2008

Se dig om.

HAR DU NÅGONSIN...
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - Ja, när jag var mindre.
2. Brutit ett ben? - Nej, som tur är.
3. Gjort något du ångrar? - Ja!
4. Hoppat bungee jump? - Nej.
5. Ljugit för någon du tycker om? - Hm, mamma? (: Haha.
6. Ätit en hel tårta? - Haha, njä inte tårta.
7. Gjort bort dig offentligt? - Ja, säkert.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? - Ja.
9. Gråtit när ett husdjur dog? - Ja!
10. Velat försvinna? - Säkert nån gång.
SENASTE:
1. Telefonsamtalet du gjorde? - Yvonne.
2. Telefonsamtalet du fick? - Mamma.
3. Personen du var med? - Marcus och Leo.
4. Roligaste grejen som hänt? - Säkert nåt igår. (:
5. Personen du smsade? - Soppi.
6. Du kommenterade? - Vet inte.
7. Du tillbringade en natt med? - Marcus.
8. Du kramade? - Marcus.
Nu ska jag sätta igång och plugga eller ska jag äta först? Hur som helst, så har jag min tenta på Fredag. Muntligt också, fyfan. Så snälla håll tummarna ännu en gång att jag klarar det här.

Inga kommentarer: