tisdag 5 februari 2008

Tired.

Nu håller jag på och letar efter fakta om utbrändhet och utmattningsdepression. Det är en liten den av det min grupp ska jobba med nu. Jag tycker det är jättespännande men svårt att få med det som står skrivet i boken. För boken är jobbig att läsa och ibland förstår jag ingenting. ): Men det är tur att jag har min grupp. Vi hjälper ju varandra så gott det går.

Förutom att jag var i skolan idag så träffade jag Marcus en liten stund, han gjorde mig sällskap tills jag skulle träffa Pin och Jennie. Sen kom dom och då gick vi och fikade och sen gick vi till Nybron för att ta en öl. Mysigt! (:

Jag är jättetrött, så jag ska försöka sova snart. Borde ta tag i disken, men jag orkar inte idag. Får hoppas jag har mer energi imorgon. Ska försöka läsa lite i boken också innan jag somnar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, det är ju så med semlor, antingen så gillar man det eller så gör man det inte :) Hoppas du får en bra dag!