fredag 1 februari 2008

Ändring?

Nu har jag borstat tänderna och ska snart sova. Men jag är egentligen inte så trött. Råkade ju somna förut, så det har väl mycket med det att göra. Jag har funderat starkt på att byta till blogg.se. Har tittar runt lite på olika bloggar och fått lite ideér och det känns som det kan bli snyggare där? Men jag vet inte.

Rosa Pantern.


4-6 cl Licor 43
Lättmjölk
Grenadin
Isbitar

Fyll glaset till ca 25% med isbitar.
Häll därefter i likören, och sedan mjölken.
Avsluta med några droppar Grenadin.
Efter omrörning har drinken en babyrosa färg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh <3 <3 <3 Rosa pantern <3 :D Hihih.

Pipen sa...

Värsta jobbigt att byta blogg, haha.
Vad vill du göra för ändringar? (:

Bra att du trivs i skoliz och så i alla fall. Jag är helt glad för din skull. *:*: