måndag 11 februari 2008

I'm yours.

Helgen var bra, i fredags var jag bara hemma. Orkade inte så värst mycket och jag skulle ändå upp och jobba vid sju på lördagen, så det var lika bra att bara vara hemma då. Men i lördags blev det party. Soppi hade sin inflyttningsfest och den blev lyckad, jag hade jätteroligt. (:

Idag har jag inte gjort nånting, inget vettigt i alla fall. Har varit så himla seg så innan jag hann piggna till så hade halva dagen redan gått. Jag ska väl försöka sova snart, men först titta på one three hill. (: Imorgon ska jag till skolan, börjar vid två men ska vara där tidigare för att jobba med min grupp. Leo ska försessten bo hos Marcus nu i en vecka, så jag hinner städa lite hemma bland annat. Han var så söt när han åkte bil, han tyker det är kul nu bara för att han har åkt mycket sen han var en baby. Så. han sitter bara tyst och tittar. (:

Aja, sov så gott nu. (:

2 kommentarer:

Pipen sa...

Bra att du hade roligt!
Vi måste ses snart. Lite quality time. *:*:

Anonym sa...

Jag tycker det är fint med massa olika färger! :-)
Ha en bra dag ^^