tisdag 26 februari 2008

Awful.

Idag skulle jag ha gått ut med min klass igen, men tyvärr hann jag inte.
Det är så himla roligt att dom flesta är party, för jag gillar det! :D

Annars har jag bara varit i skolan, började min nya kurs. Känns spännande men den kommer bli jobbigare än den förra, men det går nog bra i alla fall. Jag hoppas på det! Jag ska gå och titta på Tjenare kungen nu, det var längesen jag såg den. Sist var typ med Emma, haa. Så det var ett bra tag sen. Åh, jag tänkte på det idag. Förut kunde man ses på helgena och titta på film, men nu är det ju inte så. För nu super ju typ alla jämt. Det är väl tragiskt? Haha. Man borde ju kunna göra saker utan alko på helgerna, men det är ju just det. Vad skulle det vara?

Aja, God natt ska jag passa på att säga.
Puss på er. :*:*

1 kommentar:

Pipen sa...

Vi får fixa en alkofri helg! (:
*: