måndag 4 februari 2008

Heartbeat.

Nu är det mörkt ute igen, tråkigt. Jag vill att det ska vara ljust, kan inte sommaren komma snart? Åh, längtar som en tok dit. Mysigt att kunna grilla, bada, hänga i rothoffsparken osv. I love it!

Det var jätteskönt att gå en promenad förut. Kände mig direkt mycket piggare av den firska luften. Och så hade jag ju trevligt sällskap också. (; Jag ska försöka bli duktig igen och börja gå ut och gå mer. Jag mår bättre av det. Efter promenaden plockade jag ihop min tvätt och gick till tvättstugan. Det luktar så himla gott om kläderna nu. <3 Jag har även hunnit läsa en massa sidor i boken, nu är det typ 15 sidor kvar. Ska försöka ta det sen, men om jag inte orkar så får jag väl läsa imorgon istället. Hoppas att föreläsningen och seminariumet går bra imorgon.

Kanske ska försöka äta nåt snart? Börjar bli lite hungrig.
Aja. Ha en fortsatt trevlig kväll.

Inga kommentarer: