torsdag 7 februari 2008

Hjärter dams sista sång.

Dagen har varit bra, men samtidigt seg. Men det är mitt fel, har gått runt i underkläder typ halva dagen och inte gjort nåt vettigt alls. Fast jag klagar inte, det var nog precis det jag behövde. Men lite vettigt har jag i alla fall gjort, träffade Soppi, Pin och Emma en stund. Vi åkte till Tuniz och tittade lite. Sen åkte vi till Max, men gud. Hahaha. Lilla tattarstället. Kändes som det var en korvkiosk. Dom höll på att bygga om där, så man fick beställa mat utanför och all mat fanns inte ens + att det smakade inte alls som det brukade. Musiken var inte den bästa heller, haha eller jo lite kanske. Man kunde ju digga med, så då ska man väl inte klaga. (;

Jag borde försöka sova snart, men just nu är jag inte alls trött.
Aja, ska väl försöka hitta på nåt så kanske jag blir trött.
God natt i alla fall. (:

6 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAH. HAHAH.
TattarMAx xD

Anonym sa...

Svar: Ja längtar man inte grymt mycket till sommaren då? :)

Anonym sa...

jag tyckte väl att det var er jag såg där!
jag o fredrik tänkte äta där, men vi pallade inte för det såg så stört ut. haha

Anonym sa...

Jaa, de va sött :)

Anonym sa...

Cool blogg :-)

Anonym sa...

Jasså, vadåra?