fredag 15 februari 2008

Blister in the sun.

Nu är det fredag igen, går inte dagarna väldigt fort? Nästan vecka är jag till exempel klar med min första kurs, får verkligen hoppas att jag klarar den bara. Men det känns lite sisådär, det blir nog bättre nästa veckan, skönt att gruppen hjälps åt i alla fall.

Annars så, igår tittade jag på I am Legend. Den var faktiskt rätt så bra, men jag tycker inte om när djur far illa på filmer. Vet inte vad det är, men det känns alltid. Är det nån mer som känner så kanske? (:

Alla hjärtans dag var mysig. (:

5 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med, tycker heller inte om att se djur fara illa.

Ha en bra helg

Anonym sa...

... teknikens under, var lite för avancerat för mig;-)
hälsningar
från kats.blogg.se

i stället för anonym som det står i tidigare inlägg:-)

Anonym sa...

Nä usch för sånt. Man blir helt sad då )):

Anonym sa...

Sv: haha jaa det är så konsitgt hur smaken ändras:P

Anonym sa...

sv: yes, favorit filmen :D