söndag 17 februari 2008

Love.

Jag fick mig en tankeställare förut när jag läste om ett par som hade varit ihop i 15 år och dom var rätt så unga. Tröttnar man inte på varandra efter så lång tid och hur gör dom egentligen för att det ska hålla? Jag tycker det är jättehäftigt att vara ihop så länge och om det funkar så är det ju toppen. Men ja, jag började ändå tänka.

Jag har i alla fall lärt mig att man inte ska tänka så mycket på framtiden. Inte när det gäller sånt här utan då är det bättre att bara ta en dag i taget. Så, går det nog bra. (: Jag vet ju vad jag känner nu och det räcker gott och väl.
Jag är glad och mår bra och då är det väl bra? <3

Hur som helst, det var bara några tankar.
Nu ska jag försöka hitta nåt bra att titta på tv, nåt borde det ju finnas när det är söndag. Ha en fortsatt trevlig kväll.

Inga kommentarer: