onsdag 2 april 2008

Tycker inte om dig.

Lala. Jag hatar min snuva, vet inte om det är för att jag är förkyld eller allergisk mot något. Hur som helst, så hoppas jag att det går över snart. Man låter ju som en struts, hur kul är det?

Just nu håller jag på och tvättar, blev en massa. Känns som det är för hela familjen, haha. Känns lite pinsamt, men det är bara för att jag inte har tvättat på länge. Ska snart ner dit igen och lägga det i torktumlaren. Mysigt med rena kläder. (:

Annars måste jag läsa i boken igen. Det går så himla segt, den är på enegelska och då tar det längre tid. Men det är som är bra är att jag kommer ihåg saker från föreläsningen, så då blir det lättare att förstå i boken och så tycker jag att det här är intressant. Så, det ska väl gå!

Jag måste hitta min nässpray.

Inga kommentarer: