lördag 5 april 2008

Over and over.

Jag har så himla ont i huvudet och igår mådde jag illa. /: Hoppas det går över!
Det är så himla konstigt, det är så många i min klass som klagar över att de har blivit sjuka mer än vad de brukar vara annars och jag håller med. Jag har varit förkyld minst två-tre gånger sen jag började, och innan var det sällan. Det måste vara luften och att man är så nära varandra i klassrummet eller något sånt.

Ikväll blir det lite förparty hos mig, kom om ni vill.
Föressten, igår träffade jag på min granne när jag var på väg ut och då började hon prata med mig om min katt. Hon undrade om jag hade den kvar, för hon hörde den aldrig längre. Aw! Då berättade jag att jag hade en ny och att Frida var hos mamma. Då sa hon "Ja, det är mysigt med katter." Haha. Sen gick vi. (:

Nu ska jag plocka lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

ha en bra dag! :)