tisdag 8 april 2008

One.

Det är så himla kallt, fryser som tusan.

I natt sov jag hos Marcus pappa, sen skulle Marcus åka in jättetidigt imorse för han skulle jobba. Så, då åkte jag med honom in och somnade om här hemma. Vaknade typ nyss. /: Det var ju inte min mening, haha. Men jag är så himla trött jämt, vet inte vad det är med mig. Känner mig aldrig riktigt utvilad.

Jag är hungrig också, vet bara inte vad jag ska äta.
Någon som har nåt förslag? (:

Jahaja. Dags att börja skriva på min skoluppgift, så att jag hinner börja läsa min nya bok. Gud, vilken tur att den kom igår annars hade jag fått panik. Men det slipper jag nu. (: Jag kom på att jag tror inte jag har jobbat nånting den här månaden. /: Eller jag ska jobba i alla fall en dag typ nästa vecka. Men annars inget mer. Fast det är ganska skönt, då kan jag få tankarna till skolan istället. Fast det skulle ha varit skönt med lite extra pengar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mkt :)

Anonym sa...

svar: ja, den är toppenfin! tack så mycket (:

Anonym sa...

Svar: Lycka till! :D

Anonym sa...

taack :D