tisdag 8 april 2008

I like what you say.

Nu har jag duschat, skrivit klart mitt skolarbete ska bara kolla igenom det imorgon, ätit. Fast jag är fortfarande hungrig. Pissråtta! Det är råttans fel. ): Så mycket som man äter under den, så mycket äter jag aldrig.

Väntar på Marcus nu, han ska skjutsa mig & Soppi. (:
För idag har jag lovat Soppi att följa med till Harrys, så då får man snällt göra det. Men det blir säkert kul, jag är lite pepp nu faktiskt. Usch, det snöar ute. Det är helt stört, det var liksom sol för bara några dagar sen och nu är det snö. Fast det är plusgrader så det försvinner lika fort som de faller ner. Kan ingen få hit den riktiga våren och sommaren nu?

2 kommentarer:

Pipen sa...

Det kommer bli svinkul!
I tell ya!

*:*:

Anonym sa...

Det är så j*vla trist med Sveriges väder.