onsdag 16 april 2008

Tips från coachen.

Hallååå.

Idag råkade jag vakna väldigt sent, det var bara så svårt att komma upp imorse. Jag ville inte helt enkelt, men sen till slut så kom jag upp i alla fall. Så, idag har jag inte gjort så mycket vettigt. Eller jo, en sak. Jag har skrivit klart min seminarieuppgift. Så nu hoppas jag att det blev bra och att jag slipper prata inför klassen. Eller det är okej om det är något jag verkligen kan om, men den här gången var det svårt.

Jag ska nog gå och duscha nu.
Känner mig ganska äcklig, så det skulle vara skönt att fräscha till sig lite. (:
Ja, så får det bli.

Godnatt ska jag passa på att säga också. :*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra! Det är ganska bra här, har ont i huvudet och sådär bara..

Pipen sa...

Aw. *:
Jag är inte så säker på det, men jag tänker inte ge upp så lätt denna gången i alla fall.

Hur är det med dig, baby?
Jag saknar dig!
<3