tisdag 1 april 2008

I natt är jag din.

April, April din dumma sill, ih.
Kul att det är April nu. (:

Igår städade jag min lägenhet som tusan, så nu är den fin. Fick lite hjälp av Marcus också, så då gick det snabbare. (: Har även börjat packa lite, typ glas som jag inte behöver och en massa böcker. Men jag har ett problem, jag måste flytta ut innan den sista juni och arvikafestivalen är i början av juli. Jag borde kanske strunta i att åka, men jag vill inte och då måste jag sälja min biljett och grejer och det har jag egentligen ingen större lust med. Aja, får försöka komma på nåt.

Jag ska laga lite mat nu, sen blir det att läsa.
Sen en långpromenad, hoppas solen är kvar. <3

Föressten, min föreläsning för den nya kursen var jätteintressant. Jag tror det blir åt det här hållet och psykologi jag ska satsa på. För det han tog upp igår om avvikare i samhället och hur vi människor fungerar, det är just sånt som intresserar mig. Åh. (:

Inga kommentarer: