torsdag 10 april 2008

Resa.

Nu tror jag att jag har bestämt mig. Jag tror det får bli att skippa Arvika.
Jag tänker hela tiden på hur jag ska göra, och jag vill so bad. Men samtidigt så måste jag tänka på min flytt. Kan inte sticka och sen lämna allt till min mamma. Så, ja. Åhu. Pissigt att det ska vara såhär, varför kunde inte arvika vara veckan efter. Jag trodde ju att det skulle vara som det brukar, men icke.
Pin & jag var på en resebyrå idag.
Vi har hittat vart vi vill åka nu, till Grekland. Det lät så himla bäst när hon på resebyrån pratade om det. Man skulle bo precis vid havet och inte alls långt från centru. Menja, får hoppas att det blir av i alla fall.
Seminariet gick bra, vi satt i smågrupper och diskuterade vad vi hade tagit för begrepp och sen var det dags för helklass. Min grupp slapp prata, så jag var nöjd. Haha. Men det blir säkert våran tur nästan gång, bara för det. Är hemma hos mamma nu, fick lite mat och så. Och såklart hälsade jag på min lilla sparv Leo. Aw, han saknar nog mig. Började jama på en gång. Tur det, för jag saknar honom & Frida med för den delen. Vill nästan ta hem henne. <3
Aja, ska gå och vara social med mamma. Tjing!

Inga kommentarer: