tisdag 1 april 2008

18.

1. Fras/ord du använder (för) ofta: Råttan, baby.
2. Vän som bor längst från dig: Tove.
3. Vad retar du dig på: Benskakningarna. (;
4. Det bästa du vet: Kärlek, vänner & allt annat som får mig att bli happy.
5. Läggdags: Blir nästan alltid försent.
6. Vem tror du kommer att svara på det här snabbast: Eh, ingen aning. Ingen svarar nog. (:
7. Vem/vilka tror du kommer låta bli att svara: Haha, ingen aning. Alla. (:
8. Vad är klockan: 23:56
9. Favorit Beatle: John Lennon kanske.
10. Favoritspel: The sims, hah. Nääe. (:
11. Favoritfilmmusik: Hm, har många.
12. Skostorlek: 37-38
13. Syskon: Storebror Andreas. (:
14. Favoritpålägg: Ost och gurka!
15. Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: Hm, Rädda barnen eller Röda korset.
16. Vilket är det vackraste ordet/orden du vet: Oj, svårt. Jag vet inte..
17. Bästa bok du läst: Vet inte.
18. Är du Internetberoende: Njä. inte mer än någon annan.

1 kommentar:

Pipen sa...

Jag ska svara ikväll. (:

Och på torsdag, imorgon alltså, så åker jag förhoppningsvis till Skåne.
Har inte fått veta om jag fått ledigt än dock.

*:*:*: