lördag 5 januari 2008

The rose.

Nu sitter jag här, skabbig som fan. Är svart runt ögona och håret står åt alla håll. Jag är bakis, men börjar må mycket bättre nu. Ska försöka ta mig orken till att ta bort mitt smink, sen ska jag traska över till konsum. Sen blir det väl till att duscha. Så, blir jag på topp igen, haha.

Igår kom Emma och Pin hit. Vi fixade oss lite och sen blev det lite party. Soppi, Martin och Marcus kom och gjorde oss sällskap också. (: Sen gick vi över till Manju, där det skulle vara nåt party. Men party vet jag inte om jag kan kalla det. Men det blev roligt sen ändå. (: Vi blev apade och försökte fixa partymusik, så att vi kunde dansa. Träffade på en kille som var så himla lik Ted, så han blev "Teddan". Vi måste se till att dom får träffas nån gång. (: Tråkigt att det blev missförstånd också, men jag tror det löste sig. Jag vet inte vad jag ska säga.. haha.

Imorgon är det dags att jobba igen. Så, ikväll blir det lugnt.
Nej, nu är det dags att ta tag i det här. Ha en bra lördag. :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Teddan :D :D :D