torsdag 17 januari 2008

Hemma.

Jag råkade försova mig imorse, till åtta. ):
Dom från bemanningen ringde mig och sa att dom saknade mig. Jag förstår inte varför jag inte vaknade som jag brukar, inte ens Marcus hade hört klockan. Hm, tänk om jag inte ställde den? Jo, jag är nästan säker på att jag gjorde det. Men som tur skyndade jag mig dit, så jag missade bara ett besök och det tog nån annan åt mig. Hoppas jag kommer upp imorgon, jag blir så himla orolig när det händer en gång att det ska hända flera gånger.

Igår var jag hos mamma och vi började prata om a-kassa och allt sånt där. Jag tycker inte ens att det är kul, blir bara trött på alla dessa regler hit och dit. Det är typ tusen saker man ska göra och när man väl går ner till arbetsförmedlingen för att få hjälp, så är dom bara otrevliga. Så, vad ska man göra? Men nu ska jag fixa det här i alla fall. Jag behöver dom där pengarna nu. Så, nu har jag skrivit in mig på internet och så ska jag gå ner till arbetsförmedlingen efter jobbet och säga till så det blir aktiverat. Sen, får jag väl se vad som händer. Hoppas på det bästa! Jag blir bara trött på folk som är otrevliga, ofta dom tjänar nåt på det! Pissmänniskor.

Jag måste bestämma mig för hur jag ska göra i sommar. Fan, jag vet inte.
Kan inte nån säga till mig vad jag ska göra? Det hade varit så lätt då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad ska du göra i sommar? Eller alltså, vad är det du inte vet hur du ska göra? (;
:*