fredag 25 januari 2008

Trust me.

Åh, vad glad jag blir Soppi när du säger att du är glad för min skull. :*

Idag var jag på skolan och pratade med dom, fick min mailadress och ett lösenord, så att jag kan logga in på måndag. Sen på måndag måste jag fota mig så att jag får mitt kort, så att jag kommer in i bibloteket och alla rum osv. När jag var där idag fick jag nästan panik. Seriöst, det var en massa människor i cafeterian som satt och skrattade och det kändes som alla redan kände varandra och jag ingen. Jag är jätterädd för att inte lära känna nån där, det skulle vara det värsta. Jag känner ångest i magen. Men vad ska jag göra? Det är bara att gå dit på måndag och se vad det är för människor och sen göra mitt bästa. Kan ju alltid hoppas att det finns nån översocial människa där som börjar prata med en. Hoppas! (:

Jag är glad att jag hade med mig Marcus, kan inte han alltid vara med. :* Eller nån annan av mina vänner, så jag aldrig behöver känna mig osäker och rädd. Haha, men det går ju inte. Jag ska fan klara det här!

Jag har köpt mina två första böcker, så nu är det bara att börja läsa. En pocket bok och en liten bok till. Men det är svårt, jag har ingen aning om vad man ska plugga in. Men det klarnar väl till sen, kanske. Har köpt pennor och ett jättesött pennskrin också. <3

Åh, idag mår jag mycket, mycket bättre! (:

1 kommentar:

Pipen sa...

Klart jag är glad för din skull!
Och det kommer gå jättebra ska du se.
Du får nog massa nya vänner. (:
Puss! <3