tisdag 15 januari 2008

Risque.

Jag blir så glad varje gång jag ser solen. Längtar som tusan till våren.

Borde börja göra i ordning mig lite. Ska ju träffa Soppi idag, ih. (:
Helgen var rolig föressten, i fredags blev det förparty och sen Nybron. Och i Lördags skulle vi ha haft en spelkväll när jag hade slutat. Men det blev inte så, det slutade med att jag gick till Martin och satt där ett tag och sen tjatade Marcus på mig att komma till ett 50-års kalas, så jag gick dit istället. (: Men det blev väl trevligt det med.

Jag hade en jättekonstig dröm i natt, jag skulle jobba med typ tre till och det var bara en som var där och sen blev det en massa strul, för det var fest i huset och en massa. Haha, jag hängde inte ens med själv i allt. Men jag undrar var man får allt ifrån. Jag har typ pratat en massa i sömnen på den sista tiden, och det brukar jag inte göra. Kanske är för att jag har jobbat rätt mycket eller nåt liknande.

Jag längtar till lönen. <3
Nej, nu ska jag gå och fixa mig.

1 kommentar:

Pipen sa...

Bra, Ellisono!
Då drar vi dit någon dag när vi har dit och har kirrat en bil. (:
*: