torsdag 24 januari 2008

Let me love you.

Nu har jag pratat med mina jobb och berättat att jag inte alls kommer kunna jobba lika mycket som jag har gjort. Men dom blir ju inte av mig helt ändå, ska ju jobba när jag kan och hela sommaren. (: Just nu känns det jättebra, men väldigt nervöst. Jag tänker hela tiden "Tänk om.." osv. Men ja. Jag hoppas och hoppas ännu mer att det ska gå bra på alla sätt och vis.

Imorgon ska jag ner och fixa allt, skriva in mig på skolan, köpa lite böcker och pennor och block och sånt smått och gott. Inte det roligaste att slösa sina pengar på, men det är värt det.
Måste prata med dom om pengar också, så att det löser sig. Får försöka läsa på lite på internet först så att jag hänger med lite. Sen måste jag ner till försäkringskassan och ändra mitt bostadsbidrag, för nu kan jag säkert få lite igen när jag inte jobbar lika mycket. Gudars, det är så mycket som ska göras. Det känns som mycket kommer ändras för mig nu, till det bättre kan man ju hoppas. (:

Jag har jobbat idag, det var kul att vara på sjukan igen. Känns som det var jättelängesen. Men det var lite jobbigt också, var tvungen att springa iväg och nysa typ 50 gånger. Haha kanske inte direkt 50 men nästan. (: Men förkylningen är på väg bort nu i alla fall.

Mysigt med middag igår. (:
Nu ska jag gå och vila mig lite & gosas med Leo såklart. Lilla babyråttan. <3

1 kommentar:

Pipen sa...

Hihi. Jag är så glad för din skull.
Att du ska börja plugga och så. (:
*:*: