lördag 22 mars 2008

Utbildning.

Jag har inte känt mig såhär tråkig på länge.
Men det är väl sånt man får ta..

Jobbade i alla fall idag och sen har jag träffat mamma.
Är fortfarande kvar, har pluggat tills nu.
Men jag ger allvarligt talat upp snart, jag skriver en sida, ångrar mig och sen skriver jag en ny. Så håller jag på, imorgon kommer jag säkert ångra mig igen. jag har en klump i magen att jag gör fel hela tiden. Usch! Önskar jag visste att det var rätt. Men jag ska fan klara det här,försöker intala mig det hela tiden. Så, ja. (: jag längtar tills det här är över, då ska jag fira! :D

Snart ska jag i alla fall hem.
Ska ju jobba imorgon igen, och föressten det här är min första vita vecka på år och dar. Om man räknar bort det i torsdags. (Men det var för lite för att räkna med ens) (: Aja, dags att gå. Nästa vecka är jag med igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack :)